19:36:09تاریخ : پنجشنبه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۴ Thursday, 12 June , 2025
32

مدیر درمان قم: مهمترین راهبرد مدیریت درمان استان قم افزایش رضایتمندی مراجعین است

  • کد خبر : 2590
  • 30 فروردین 1401 - 21:15
مدیر درمان قم: مهمترین راهبرد مدیریت درمان استان قم افزایش رضایتمندی مراجعین است

به گزارش پایگاه خبری ثروت ایرانی و به نقل از دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت :ایجاد ساز کارهای ارتباطی متعدد برای دریافت نظرات مراجعین می تواند داده های مهمی از روند خدمت رسانی در مجموعه مدیریت درمان استان قم ارائه نماید که یکی از مهمترین این ساز کارها سامانه ارتباطات و […]

به گزارش پایگاه خبری ثروت ایرانی و به نقل از دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت :ایجاد ساز کارهای ارتباطی متعدد برای دریافت نظرات مراجعین می تواند داده های مهمی از روند خدمت رسانی در مجموعه مدیریت درمان استان قم ارائه نماید که یکی از مهمترین این ساز کارها سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ می باشد

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت:یکی از اقدامات مهم سامانه ۱۴۲۰ انجام نظر سنجی از مراجعین می باشد که بر اساس استانداردهای علمی نسبت به دریافت نظرات مراجعین اقدام می نماید که بر اساس اخرین گزارش اداره ارتباطات مردمی وخدمات نوین مدیریت درمان استان قم ،میزان رضایتمندی مراجعین سال ۱۴۰۰ در بخش بستری ۷۴ درصد و میزان رضایتمندی مراجعین در بخش سرپایی ۷۲/۴ درصد بوده است.

دکتر سید مهدی محصل خاطر نشان کرد : سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی علاوه بر پاسخگویی به تماس های مردمی ، دریافت نوبت ملاقات با مدیر ،امکان ثبت شکایات ،نظرات و پیشنهادات را نیز دارد که امیدواریم با مشارکت مردم و بیمه شدگان در انعکاس نظرات خود ما را در اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://servateirani.ir/?p=2590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.